Mengenai Saya

Foto saya
hai hai hai...aku mokyus gajah si kaki rempuh ingin mengucapkan sebanyk2 terima kasih kerana sudi melihat blog mokyus ni...blog aku tak de la lawa mane tapi oke la untuk tontonan kalian semua ..haha kalu rajin komen2 la sikit yee...salamm terindahh

Jumaat, 31 Disember 2010

miss her everyday

aq miss miss miss miss dye ketat... tp apakan daya aq xmmpu nk curi hati dye...mgkin aq xsjk tok dye kot...mcm2 aq wat tok menakluki hatinya.....mcmne aq nk wat ag aq dh xtau ....aq mmg xpndy kot usha pompuan ...tolong laaa aq inginkan dye a miss dye ketat2 ....MISS U MY GIRL....aq cme boleh hadiahkan ko gula2 saja hehehe.....look thiss !!

2 ulasan:

  1. huhu...rilex maa...klu ala jodoh ta akan kemana...teruskan mengusha yah!;D

    BalasPadam
  2. hahaha yaya aku akan teruskan..wawawawa

    BalasPadam