Mengenai Saya

Foto saya
hai hai hai...aku mokyus gajah si kaki rempuh ingin mengucapkan sebanyk2 terima kasih kerana sudi melihat blog mokyus ni...blog aku tak de la lawa mane tapi oke la untuk tontonan kalian semua ..haha kalu rajin komen2 la sikit yee...salamm terindahh

Selasa, 7 Februari 2012

assalamualaikum :D . haha tak payah ada tajuklah ye :) aku pon tak tahu nak bercerita tentang ape . tapi ada 1 cerita yang aku nak ceritakan kepada orang yang membacalah kan . Hmm macam ni ceritanya . aku ada seorang kawan yang bernama ******* dan nama glamor yang aku panggil gajah ataupon mok . tapi ni gegurl taw . haa . aku suka berkawan dengan dia nak cakap hati TERcinta dengan dia pon ada . hehe :P dia seorang yang simple tak berlagak , ceria dan sentiasa happy . aku selalu bergadoh dengan dia bukan bergadoh bertumbuk tapi bergadoh dalam IM je . dia 1 tempat PLKN dengan aku KEM PADANG HIJAU .wah tapi aku tak pernah bertegur dengan dia pon kot kat sana . dekat FB je bertegur . aku rase baru setahun kot aku kenal dia . mungkin belom cukup untuk mengenali hati dia . sejak sejak ni aku rasa akan sesuatu yang ganjil dengan dia. kenapa ar ? aku taknak salah2 anggap aku tak suka . aku taknak orang pikir yang aku ni suke pikir buruk2 tentang orang . tapi ye beb aku rasa lain dah dia sekarang . dah tak macam dulu . kalau balek dari asrama mesej bagitahu . kalau dah nak pergi balek ke asrama pon bagitahu . tapi sekrang aku mesej pon tak akan balas ar..memang susah nak tengok dia balas tex aku . huh ! tapi aku bia jela mungkin dia da ada ultraman dia kan . jadi sebuk la . ala takpela janji kawan aku tu bahagia kan ? hehe . tapi kalau lah dia tengah bahagia sekalipon jangan la lupa aku MOK ! aku ni perlukan kawan kawan . tapi kalau sebuk pon setakat tanya khabar pon alhamdullillah . oke la aku harap kau tak pernah lupa kawan kau yang tak beberapa nak ensem ni . oke selamat malam . assalamualaikum 

1 ulasan:

  1. sorry aku bukan lupe kaw, and tak pernah nak lupe kaw, i have my own reason. u always be my friend and be my the bestfriend. aku tak penah ade kawan lelaki rapat selain kaw, sorry kalau aku lain dengan kaw, bukan kehendak aku, hope kaw faham and sorry bebanyak buat kaw mcmtuhh, aku pon taktahu knp dengan aku, one day semuenye akan kembali pulih dan aku dengan kaw akan mcm duluu. okayy aku syang kaw ngokkk haha

    BalasPadam