Mengenai Saya

Foto saya
hai hai hai...aku mokyus gajah si kaki rempuh ingin mengucapkan sebanyk2 terima kasih kerana sudi melihat blog mokyus ni...blog aku tak de la lawa mane tapi oke la untuk tontonan kalian semua ..haha kalu rajin komen2 la sikit yee...salamm terindahh

Isnin, 6 Februari 2012

TAK BEERTAJUK .

assalamualaikum..lama da tak jenguk blog aku yang tak beberapa nak cantek ni . hehe . tapi tiba tiba nak update lak blog ni.. apa lagi update la kan :D

okee..sebelumm ni aku banyak sangat jiwang kan..aku pon da sedar mungkin jiwang belom kene dengan jiwa aku ni . ye ar aku kadang2 fedup beb aku dah tak tahu nak amek hati dia dengan cara apa lagi..mulai dari sekrang aku kene cube lupekan hasrat aku tok memiliki dia . sebab aku tahu yang aku tak mungkin dapat kan dia.. aku bukan ada apa apa pon. rupe takde duit pon paras hidung je..harta ? lagi la takde beb..tapi memang betol kata kata orang perasaan tak boleh tipu beb . sebab orang pertama yang jatuh hati orang tu la yang kite tak akan dapat . sekarang aku da mula rasa yang aku memang tak akan dapat dia . 

    Sekarang aku nak tenang kan diri dan pikir yang aku tak layak tok dia tak layak tok daptkan dia . kerena dia bukan selevel aku..aku kene pikir yang level aku tak tinggi..biarkan apa orang nak kata janji aku sedar diri..takpela mungkin aku belom lagi tok mencintai dan menyanyangi seseorang tu. biarlah semua ni menghantui aku.. mungkin slow slow aku boleh dapat lupekan wanita yang aku sayang tu . daripada aku terseksa perasaan baik aku lupekan dia.. aku tak special beb . jadi apa yang berlalu biarkan berlalu kan ? 
k.la ni je kot yang aku nak update ..oke babai :D assalamualaikum 



                                    aku kerja workshop lori sekarang amacam ganas tak aku ?


                               ada macam mekanik profesional tak ? haha :D


                                         memang serabut kalau belaja wearing ni..harghhh....

 okelahh assalamualaikum :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan