Mengenai Saya

Foto saya
hai hai hai...aku mokyus gajah si kaki rempuh ingin mengucapkan sebanyk2 terima kasih kerana sudi melihat blog mokyus ni...blog aku tak de la lawa mane tapi oke la untuk tontonan kalian semua ..haha kalu rajin komen2 la sikit yee...salamm terindahh

Ahad, 17 April 2011

gaji BESAR dan gaji KECIK ??

assalamm....
hahah ..
terindahhhh <3
hai kawan2....anda semua sihat??
kalu sihat angkat kaki...
bhahahahah
terindahhhh <3
saya mokyus menulis disini untuk menceritakan tentang gaji antara 
BESAR dan KECIK
hahaha...
terindahhh <3
ni cume pendapat aku jela...
haha..
bace ye....
aku cume nak tanya korang yang dah bekerja laa waktu ni sebelum belajar...
penat tak korang keje...
mesti la penat kan...
tipu la kalau tak penat kerja....
lain lah korang keje atas kerusi goyang kaki jek ...
bhahahaha
kalau aku cakap aku kerja tak penat percaya tak??
hee...
aku kerja tak penat langsung...
relaks dan santai jek...
wakakakaka...
korang keje penat aku tak !
haha..
alaaa tak kesah laa korang penat sangat gji korang besar kan...
aku kecik jekk...tak besar mane pon...
heee....
tapi boleh la jugak buat ada2 duit kan...
walaupon kecik...
alaaa...nanti aku nak smbong belaja...
so keje relaks sudah la...
takyah nak bertukus lumus mencari duit...
macam dah ada anak bini je kann...
hahaha...
korang kerja mesti tak boleh mesej tak boleh duduk...
kalu time rehat korang mesti tak boleh tido kan...
hahah...
aku boleh siap baring macam kat rumah beb...
tapiii.....
atas kotak jelaa...hahaha...alas jek...
hee...
korang punye jadual rehat paling lama la rehat mesti 1jam je kann...
aku 3jam setengah...
wau hebat tak??
kerja macam siput jek...
haha..
korang kerja boleh pakai earfone tak??
mesti tak kan...
aku boleh...
siap berjoget dansa ...
wakakaka...
gaji biar kecik tapi relaks..
ni gaji besar tapi penat jek..
haha...
bagi yang umo macam aku ni...
umo 18 tahun yang sedang membesar santai je laa..
pekerjaan akan menempuhi anda juga...
so santaii jekk..
takpe2 korang baru nak belaja kan..
haha..
aku dah biasa dah..
korang penah tak..
korang tak keje tak hari2 duit masok kat dlam poket rm200 satu hari..
hanya goyang kaki...
haha..
takkan..
wee~~
aku penah tapi zaman kegemilagan kejahatan dulu laa..
haa..
sekarang cari duit halal..
haha...
k.la aku rase cerita ni mengarut sedangkan nak kongsi tentang gaji besar gan kecik..
ni dah melebih pulok so soryy..hee..
peace..
TERINDAHHHH <3

wau macam ni ke duit yang banyak korang agak2 la bape ribu tu?
haha..
teka dan teka...heee

2 ulasan:

  1. whoa . mcm ne nak dptkan duit rm200 satu ari dengan hanya goyang kaki ? hehe . meh la ajaa !

    BalasPadam
  2. hahaha nak ke??tak payah rasenya kot...
    itu orang yang jahat je boleh buat ..
    huuuu...

    BalasPadam