Mengenai Saya

Foto saya
hai hai hai...aku mokyus gajah si kaki rempuh ingin mengucapkan sebanyk2 terima kasih kerana sudi melihat blog mokyus ni...blog aku tak de la lawa mane tapi oke la untuk tontonan kalian semua ..haha kalu rajin komen2 la sikit yee...salamm terindahh

Sabtu, 2 April 2011

HAHAHA :D

PENDAHULUAN !!

ha . .ha . .ha. . aku bosan tahap gaban nih !!haha . .
hmm. . bosan2 macamgini tak tahu nak buat ape??haha. . 
update blog laa !!
aku nak story!! tu kalu kowang nak bace laa!!
taknak bace pegi mati laa !!
haha. . 
see my story bukan love story ! 
seperti yang tertera di bawah..
Taylor Swift greets fans and promotes her new album 'Speak Now' atop a bus on Hollywood Boulevard Taylor Swift photo
jeng jeng jeng...lawa kan dia..haha ! suke dia sangat2..

EPISOD 1

haha !
aku rase diri aku semakin lame semakin rosak la pulak . .
haha . 
bapak arh asal aku cakap macam gitu ekz??
tak sayang mulut !!
kenapa dengan aku nie??
sampai bila aku nak buat lagi perkara lame yang boleh menjatuhkan air muka family aku..
kalau aku jek aku tak kisah..
sebab aku buat aku tanggung!!
HAHA !
maklomlah mulut orang zaman sekarang ni . .
macam ..arhgggg ..
paham2 la sendiri...
HAHA !
bodo nye aku maki orang..
haha..suke2 aku je kann..
HOHO !
tapi kenapa aku buat lagi ye??
kenapa aku tak bole jadi macam kawan2 aku yang bijak2 belaka tu . .
sampai kat aku..apa pon tak boleh laa..
hahaha!
mungkin jalan aku macamgini kot..
entahlah aku pon tak tahu nak cakap macammane kann..
Poseidon`s  Muse ..... 44
gelap gelap. .haha !!bukan gambar betul tapi hanya suke2 HAHA !!

EPISOD 2

HUHU !
haa..ni aku nak cite nie..
tapi jangan lah ketawa..
malu aku..
kuhkuhkuh !
aku nak cari awek laa..
tapi aku ni memilih..
maklomlah...aku kan tak sehensom macam lelaki2 lain diluar sane tuh !
BHAHAHA !
tapi aku segan la..
wey ajar aku usha awek..
haha..

haha..pasangan bahagia lorh..huhu..aku nak macam diaorang jugak ada psangan kann..
betol tak mokyus !!
hmm..betol3 :'(

EPISOD 3

KENAPA??
bodo sangat la yang aku buat pagi2..
patotnya semayang subuh ke ngaji ke ni tak !
bantai tidow sampai senjaa !!
seperti ini :
bila la aku nak taubat..ya allah bagi la aku petunjuk..
:'(

PENUTUP

haha
gelap-gelap ..!
aku rase la ape aku update nie mengarot kot..
haha..
whatever sape nak kutuk2 laaa...
aku tak sakit kot...
bhaaaaa !!
kalu ada cerita mengarut aku cerita lagi..byee... 
:D
nah aku tunjuk kat orang yang terasa oke..
korang sume baek2 aku sayang korang ..
ni khas untuk orang yang membenci aku ataupon..
orang yang tak suke laa..
haha..
tapi bukan kat kawan2 aku yang baek2 tu ye..
jangan terasa tau..
sowy..
pic lucah sikit..
haha..
salam..
byeeee :)) <3

4 ulasan:

  1. ngeh ngeh ngeh . . tahu takpe jam 7.30 pagi baru tidur..haha masok airr...

    BalasPadam
  2. wehy buat lah chatbox ! susah nak bual doh. ouh btw thanks erk. model kau kot. wakaka

    BalasPadam
  3. macam mane nak buat aku tak reti laa..

    BalasPadam