Mengenai Saya

Foto saya
hai hai hai...aku mokyus gajah si kaki rempuh ingin mengucapkan sebanyk2 terima kasih kerana sudi melihat blog mokyus ni...blog aku tak de la lawa mane tapi oke la untuk tontonan kalian semua ..haha kalu rajin komen2 la sikit yee...salamm terindahh

Khamis, 14 April 2011

jatuh hati dengan aweks orang ?? terindahh

assalamualaikum...!!
terindahh <3
haha...
tajuk hari ini kelakarkan...
wakakakakakakaka...
terindahhh <3
cop cop mesti korang tertanya-tanya kenapa aku suke sebut terindahh <3
ceritanye macamgini..
pada suatu harii...
haha...
bukan2 ..
sebenarnya aku suke sebut  terbaikk tau !!
tapi gajahku ini siap sound gituu...
wee~~
terindahh <3 lagikk..
haha..
tu yang aku tukar sebutan kepada terindahh <3
siap love gitu...
wakakaka !!
terindahh <3
cop cop ini dah lari tajuk dah kawan2 ..
haha...
patotnya lain ceritanya..
apadaaa...
terindahh <3 lagikk !!
haha...
oke laa aku pon taknak buat korang boring dan menanyakan apa jalan cerita ku ini..
aku pon nak laa story sikit yee..
kalu ada terkasar bahasa harap dimaafkan..
haa..
terindahh <3
aku pon tak tahu laa ..yang aku ni bahlal ke bodo ke biol...
haha
terindahh <3
kenapa la aku boleh jatuh hati pada aweks orang lebih afdolnye lagi jatuh cinta..
*waa jiwang gitu...hahaha
terindahh <3
sedangkan aku tahu yang dia tu dah berpunye awek orang lagi laa..
kenapa kau boleh suke jatuh hati dengan diaa...
kau tak sedar ke mokyus...
kau nak jadi perampas ke??
haha..
tak mungkin kau boleh jadi perampas...
kau tu bukan nya hensem bodo lagi ada laa..
dia tu pandai..lawa pulak tu..
terindahh <3
kau kene bape dapur tadi..??
sedar la wey..
kau tengok diri kau sebelom kau nak jatuh hati pada orang macam gitu,..
kau tak layak mokyus..tak layak !
terindahh <3
sedar la mokyus adoiii ...
pusing dehh...
terindahh <3
aku sedar laaa ...aku ni  bodo tak kacak gitu..
dia tu lawa pandai pulak tu...
tak sajak untuk aku kann...
haha
terindahhh <3
tapi aku pon tak tahu kenapa boleh jadi macam gini...
sedangkan aku tahu dia tu hak orang lainn..
grrr...ni yang nak jadi seperti dulu kala..
masa zaman muda mudi gituu..
wee~~
terindahh <3
yela masa zaman muda mudi dulu ..
takde ni perasaan bodo macam ni..
hanya pikir nak enjoy dan nak kepuasan hidup...
sedangkan itu semua salah di sisi undang2 agama islam...
*waa macam ahli agama je kan..
haha..
terindahhh <3
aku pon tak tahu kenapa jadi macam gini...
kenapa mokyus !!
kau renungkan laa...akal yang sihat datangnya daripada jiwa yang bersih dan hati yang suci..
terindahh <3
hmm...
sapa rase apa yang aku  nak cerita kan ni agak2 membosankan...
1 je permintaan aku..
tolonglah jangan komen yee..
bukan apa...
kalu korang bosan bace so korang bosan nak komen kan..
haha..
terindahh <3
ni je cerita yang aku nak cerita...
dengan segala hormatnya mokyus ingin megundurkan dir ..
sekiann...
cop cop tadi kat kilang kan aku nak bergadoh dengan bangla...
naseb baik pomen tu halang..
haha..
kalu tak halang gerenti kene buang kerja..
haa..
terindahh <3
oke laa aku pon dah melewey...
balik kerja terus luahkan isi hati aku ni...
dan sekali lagi yushadi yusrizal dan lebih di kenali dengan nama panggilan mokyus..
ingin megundurkan diri...
sekian ...
terima kasihh 
teindahhh <3

3 ulasan:

  1. fuyoo. bahaya tu jatuh hati dengan awek orang. HAHAA

    BalasPadam
  2. haha. dgan sape bdakkk? aiyooo kaw niyyy.

    BalasPadam
  3. farhah:hahahaah bahaya kan elak kene pancung jek hahaha terindahh <3

    umai:entahlah gajah heee,,terindahhh <3

    BalasPadam