Mengenai Saya

Foto saya
hai hai hai...aku mokyus gajah si kaki rempuh ingin mengucapkan sebanyk2 terima kasih kerana sudi melihat blog mokyus ni...blog aku tak de la lawa mane tapi oke la untuk tontonan kalian semua ..haha kalu rajin komen2 la sikit yee...salamm terindahh

Sabtu, 11 Jun 2011

alaaa dia dah nak balek daa :'(

assalamualaikum..
haha..
haha...aku hari ini sedih siot....hmm...dia da nk balek asrama daa...
peehh ...
sunyi la mcmgini takde kawan ketawa aku sebelom aku masuk keje ann...
waaaaaa... :'(
peh tak bile dia cuti ann...
nk tggu raya ...haha...
tak macam tua lak..janggut aku pon bole cukur 4 6 kali laa...
huahuahuhauhauhauhua..
haha..
nak buat macammane knn...da dia dok asrama...redho jela ...
huh !
haha..
takpe2 kalu aku rindu aku bukak jela fb dia bole mengubati rindu ku ini knn...
lalalala~
haha~
tapi dia riindu aku tak bile dia kat sane??
entahlah....
kite tengok and see la yee...
nty kau dok asrama jgn mengedik tau ...
lempang pakai ibu jari kaki kang...
haha..
k.la wa pon mata suda layu...
wa mau tido...
tata 
titi
tutu
byeeeee :D
salam ~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan