Mengenai Saya

Foto saya
hai hai hai...aku mokyus gajah si kaki rempuh ingin mengucapkan sebanyk2 terima kasih kerana sudi melihat blog mokyus ni...blog aku tak de la lawa mane tapi oke la untuk tontonan kalian semua ..haha kalu rajin komen2 la sikit yee...salamm terindahh

Jumaat, 3 Jun 2011

KENAPA ??

assalamualaikuum...
hai hai semua adakah anda sehat??yaa saya tahu anda semua sehat kann...
hee..kalu anda tanye saya saya akan jawab saya tak sehat...
kalu anda tanye lagi sakit apa??
saya akan jawab sakit gile sewel...
haha...
kenapa saya cakap macam tu..
entah lah saya pon tak tahu knn,,,
haha...
aku daa gilee ..hehe....
haaa...
tajuk hari ini kenapa??
kenapa aku letak tajuk kenapa??
aku pon tak tahu laa...
haha....
aku sejak dia tolak cinta aku...
aku seakan akan bele..macam takde arah tuju...
entah kenapa..sedangkan aku terima semua jawapan dan alasan dia tapi aku tak tahu kenapa??
aku asik termenung tak tahu pikirkan apa...badan macam tak bermaya pon ade..
aku sendiri tak tahu adakah sebab kan itu??
aku pon tak tahu...
kadang2 sedih..tapi nak buat macam mane knn...tiada rezeki katakan...
entah bila aku bole buang perasaan suke aku kat dia dan cume anggap dia sebagai kawan rapt sahaja..
kite tunggu jelaa mungkin nanti dia da pegi asrama aku bole kot buang semua perasaan suke aku kat dia..
hmm 
aku akan cube...lagipon aku taknak laa simpan2 nanti dia segan gan aku..
hmm.. :'(
kali 3 hati aku terguris...haha :'(
nak buat camne dah jalan cerite aku macam gini kot..
hmm...
k.la malas nak cite bikin frust jee..
okeoke 
byebye :D :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan