Mengenai Saya

Foto saya
hai hai hai...aku mokyus gajah si kaki rempuh ingin mengucapkan sebanyk2 terima kasih kerana sudi melihat blog mokyus ni...blog aku tak de la lawa mane tapi oke la untuk tontonan kalian semua ..haha kalu rajin komen2 la sikit yee...salamm terindahh

Khamis, 2 Jun 2011

kesian kau mokyus :(

assalamualaikum...dan selamat sejahtera..
hai hai...akhirnye blog aku bole jugak bukak...
haha...
cerita ni da lama aku nk luahkan..tp blog tak boleh bukak pulak..
geram je enn..
hmm...
aku suke sorang gadis ni...
dia cantik org nye...
entah macammane aku bole suke dia enn...
haa malam tadi la aku cakap gan dia
"hmm...agak2 bila kite bole couple"
hahahaha..
aku sebenarnya aku malu nak cakap mcmgtu tapi aku cube memberanikan diri..
kerana aku taknak terjadi lagi...
aku simpan2 perasaan aku tu hujung2 dia dah dimiliki orang lain...
tapi kali ini usaha aku kali ini untuk memberanikan diri untuk menyatakan luahan isi hati
akhirnya gagal..
dia tergelak dan ingat aku merepek...
dan dia cakap aku kelakar...
hahaha...
hmm
hampa hancur hatiku ini...nak buat mcmne kan...
dia bukan untuk aku kot..
dah 3 wanita yang cakap seperti dia...
kadang2 tu sedih...
tapi aku terpaksa menerima mungkin dia ingat aku arghhh
bia jelaa...
takpe laa nk buat macammane knn..
redho jelaa..
takpe2 aku percaye 1 hari aku akan jumpe jugak...
mungkin aku bercinta time dah kawen kot..
haha..
aku sedih macam nak nanges jee..
tapi tu la kenyataan yang harus aku terima...
k.la cite panjang2 elak aku nagess je jap g..okeoke
byebye :D  

6 ulasan: